Jul snart juu :o

Heej !

Haha ja kom på det nyss x)))
Det är ju bara typ 8 dagar kvar:))
På tekniken idag så skulle vi rätta nåra frågor vi gjort och Lovisa och jag skrev exakt likadant,
men vi fick inte fel på samma frågor, hahahah ?;)
Sen satt My, jag o Lovisa o kollade på roliga klipp på youtube resten av lektionen ;D<3
Haha och så kom vi på hur en dator kunde se ut typ år 2050, och med den kunde man "entra" och
"delita" vad som helst, och den kunde ta en varsomhelst, verkligt!!...elr nt^^<3
Nu sitter jag och chattar med Lovisa på msn, bäääst humor har vi;DDD<3
Och imorn ska hon och jag ha likadana kläder på oss x)) (y)
Men nu ska ja öva liite på tyska glosorna och sen duscha...

Puss & Kram


Haha, gammal bild från i våras x))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0