Mitt 2010 ♥

Hejsan !

Har valt nåra tillfällen som jag tänkte skriva lite om ;))
Blir tyvärr inga bilder, menmen... ;)

Dansuppvisning
- I slutet av maj.
Hade bara fyra danser, men ändå ;)
Kul var det i alla fall :) 

Festen hos Mikaela<3
- I början av augusti.
Har många roliga minnen ifrån det :D
( lussebulledrinken haha, "vill du bli min fru i en påse din mongolidapa?" x) )
Jag lärde känna Hanna Karlsson, Hanna Leoo och Liza Roos<3
En kväll/natt/morgon med sjukt roliga saker :)

Gotland
- Mycket sol och bad :)
Rejäl solbränna, det gillas (y)
Mycket shopping blev det, och vädret var toppen.
Sandstranden var underbar ;)

Lärde känna Lovisa
-
Vi började chatta och sms:a när jag var på Gotland och när jag kom hem var vi för första gången :)
Och det är jag glad för, för vi har lärt känna varann riktigt ordentligt, min siamestvilling och jag ;)<3
Vi är vääldigt lika (förutom utséendet) samma humor osv. ;D

Började 7:an
-
Älskar våran "normala" klass ;)
Jag är glad att jag hamnade i den klassen,
istället för att byta till d som jag först tänkte göra.
Det lädde ju också till att jag lärde känna Madde (som jag bara dansat med tidigare), Ellen (haha också dansat),
Hanna osv.

Åsbo sjögarp
- Med klassen precis efter vi börjat sjuan.
Lite jobbit att cykla, men väldigt kul ;)
Duktiga på att göra soppa var vi också... *host*
Starkaste minnet därifrån är när My var på toa och inte kunde spola och ropade på mig:
"Oliviaaa!!! Jag kan inte spola" ropade hon om och om igen osv.
Haha kuul var det ;)
Men snacka om att man hade ont i ben och fötter när man kom hem x)

Lägret i Vadstena
- Med Mikaela, Liza, Frida, Hanna, Hilma osv.
Drillen var där tilsammans med musikkåren.
Och man kunde sova i en skola/gympasal/fritidsgård.
Vi valde gympasalen ;)
Efter en hel dag med drill, så gick vi upp på stan och köpte godis,
vissa badade (kallt!!)
Sen så flummade vi sjuuukt mycket hela kvällen/natten!
Haha såå kul det var :D
Och det ska göras om nästa år också (y)
Och har gjorts förra och förrförra året också :)

♥ Blev tillsammans med Markus
- 23 december
Men vi sågs första gången i september/oktober.
Och vi har vart en del på senaste tiden.
Haha vad ska man skriva mer... ;D

Det var allt, orkar inte skriva mer haha ;D

Puss & Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hihi, jag fick en egen punkt (a) <333

jadu min siamestvilling, tur att ja hittade dej efter nästan 13 år, vilken lång tid :o <333

& tur att du inte bytte klass, tänk va du hade missat då min siamestvilling :o ;) <333

2010-12-30 @ 21:41:31
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

hihi jaa (a) <333

ja det var tur att vi hittade varann :o <333

haha vi har ju träffats utan att veta om det :o ;)<333

ja det var en homla tur det, vad jag hade missat isf min siamestvilling "snestreck" blåå guldfisk :o ;D<333

2010-12-30 @ 21:56:55
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha, ja det hade vi, skummgubbigt :o ;) <333

haha, du hade missat stockholmaren, piraten, hansomkastadekatten, ankorna, ankmamman, allt tjat om bläckfisken paul, ommöbleraren, stryparen, massörerna, lanarna, rapparen, lanarna, den som har blå fiskar, och allt sånt.. :o <333

fast det är nästan bara vi som vet om de, men ändå.. ;) <333

2010-12-30 @ 22:05:02
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jaa skummgubbigt ;)<333

Fyy vad hemsk om jag hade missat allt det!! :o ;)<333

jaa vi har tuur som vet om dom.. ;D<333

haha du skrev lanarna 2 ggr ;) och det är ju du som är den blåa fisken :o hon målade sina guldiga ;D<333

haha jag kom och tänka på tanten på mars med x)) ;)<333

2010-12-31 @ 11:16:07
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha, såg inte att dom kom med två gånger, dom fixade nog det själva.. ;) <333

hahaha, juste, x)))))) <333

hon med GULDIGA fiskarna! ;D <333

jaaa, och marsianerna x)) ;) <333

2010-12-31 @ 13:14:34
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha ja, är man datanisse så är man.. ;) <333

hahaha jaa min blåa fisk x))) <333

Guldiga kardinaltetror ;D <333

jaaa och pluttianerna x)) ;) <333

2010-12-31 @ 15:07:25
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hahaa, jaa ;) <333

du har en blååå fisk x))) <333

jaaa, hur många mer än hon har det tror du? ;)<333

haha, jaaaa, :DD<333

2010-12-31 @ 15:40:36
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

jaa och jag har målat den alldeles själv x))) <333

ingen, eller jo, dom kanske målar henne guldig ;) <333

haha :DD<333

2010-12-31 @ 16:07:27
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha ;D :DD <333

2010-12-31 @ 16:49:37
URL: http://lllovisaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0