Pepparkakor :)

Hejhej!!

Idag efter skolan så gick jag och Lukas till farmor och bakade pepparkakor
och sen fikade, mysigt! :)
Sen gick vi hem, och då skrev jag julkort och målade naglarna. Dem blev inte klara,
så ska göra klart dem imorgon, och då lägger jag ut bild!
Har kollat på idolfinalen också. Tyckte att det var bra att Amanda vann,
även att jag inte hejade på henne egentligen, men hon var bättre än Robin tycker jag.
Och föresten så ska pappa och jag troligen baka pepparkakshus imorgon :)
Hörs imorgon, nattinatti, hoppas att ni har haft en bra fredagkväll!

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: sanna

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig. Vad ska du hitta på en Lördag som denna då? :)



Kramar.

2011-12-10 @ 11:31:21
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Helena♥

Sv: Såg också Idol, och sen en skräckfilm.. ;)

2011-12-10 @ 14:09:53
URL: http://helenaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0