Tisdag :))

Heeej !!

Har precis ätit kladdkaka och tittat på Top model :P
Nu chattar jag med några och lyssnar på musik :)
Ska till drillen sen, och då träffar jag ju Mikaela, och det gillas ;))
Och imorgon ska jag va med Lovisa :))<3
Ehm.. trög jag är, funderar redan på vad jag ska måla på naglarna nästa gång x)
Om exakt en månad fyller jag år! :) och då ska jag förhoppningsvis pierca naveln (y)
Btw, på framsidan på corren igår, b-delen, så var våra "anteckningar" från no-lektionen kvar på whiteboarden, haha det tyckte jag va kul ;D

Puss & Kram ♥

Jag nu ;))

Ellen, Madde, Lovisa och jag i skolan på sista rasten ;)<3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, jag har inte en enda ide på vad jag ska måla denhär veckan :o ;))<333

2011-01-18 @ 16:25:22
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha, det är ju vääldigt bra det.. :o ;D<333

2011-01-18 @ 16:30:50
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0