Äppelpaj ♥

Hejsan!!

Idag har jag solat, drillat m.m. och vid 7 kom Lovisa, hon ska sova här inatt :D<3
Vi bakade nyss äppelpaj, men vi tog lite för mycket socker, så den smakade kola xD
Men den blev god ändå, och så vispade vi grädde till ;)
Imorgon ska vi på Johanna marken, någon mer som ska dit? :)
Hoppas på att hitta en ny väska eller nått (a)
Har gästbloggat åt Frida också, hon hade tydligen inget internet på campingen, 
så jag ska blogga åt henne den här veckan :) -hennes blogg-

Puss & Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Madde

hallÅ?!?!!? jag var ju där! :O

2011-07-28 @ 20:58:54
Postat av: Olivia

jag såg inte dig?! :O

2011-07-28 @ 21:23:02
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0