Saturday!

Tjoo !!

Alex har ju varit här idag med, men han åkte hem för ett tag sen :)
Har inte gjort något speciellt, och vädret är ju som det är... hyfsat varmt när solen är framme,
men annars kallt, dessutom blåsigt ;P När kommer den riktiga sommarvärmen tillbaks?
Har ätit en massa jordgubbar också, älskart! (a)
Jag har nog ätit jordgubbar varennda dag på sommarlovet ;)
Imorgon kanske jag ska va med Lovisa, och sova hos henne :D
Får se hur det blir, men hoppas på det.
Men nu ska jag ut i solen en stund, och senare blir det nog att kolla på någon film :)
Btw, filmen "Paul" har ju premiär den här helgen, men jag såg den förra helgen (a)
Och den var rätt rolig, så den kan jag rekommendera ;)

Puss & Kram ♥

Dagens outfit 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0