Söndag ♥

Tjena!!

Kom nyss hem från Mikaela, har chillat, snackat, dansat (wii),
ätit kladdkaka med hallonmousse och kollat på tv m.m, kul vare :D<3
Lärde henne hur man gör en header till bloggen och så :)  -hennes blogg-
Måste va snart igen tycker jag, tack för dagen sötnos! :D
Nu är jag trött, eller det har jag varit typ hela dagen, skyller på det tråkiga vädret ;)
För aa... då kunde vi ju inte drilla heller :/ men ajja ;)
Imorgon ska jag kanske va med My, och hoppas på finare väder dårå :))
Btw, dumma myggor? Äter ju typ upp mig ju.. :o

Puss & Kram ♥

Älskar dig gumman (a)<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

Tack själv gummsii ! :D

Det måste vi verkligen! :DD



älskarej också :D <33

puussss (L)

2011-06-19 @ 20:25:24
URL: http://miikaelaaseelviin.bloggplatsen.se
Postat av: Olivia

:D<33

pusspusss! (L)

2011-06-19 @ 20:39:56
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0