Bästavän <3

Hejhej !!

Har nyss ätit jordgubbar med grädde, idag igen (a)
Innan det så cyklade Lovisa och jag till Timmerö och badade, inte jättekallt i alla fall :)
Nu ska vi kolla på en film, "Tusen gånger starkare", får se om den är bra ;)
Och Lovisa ska sova här :D Tidigare idag var vi hos henne, vi har solat, cyklat,
flummat, ätit chokladbollar och tagit bilder ;D<3
Har blivit brunare än vad jag var igår (a) *stolt* haha nevars, men ändå ;D
Får se vad vi hittar på imorgon, kanske ska klippa mig,
och om det blir fint väder så ska vi bada igen ;)
Btw, imorse när jag skulle till henne så skulle jag fråga om jag skulle ta med bikini,
men sms:et blev "ska jag va med ailien eller nått?" hahaha fint xD

Puss & Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Lovisa

cooooliiingaar.. ;)<333

haha, vi har de bäst såklaart! :D<333

2011-06-27 @ 00:10:25
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha klart...;)<333

haha alltid!! :D<333

2011-06-27 @ 01:11:41
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0