Fredag ♥

Helluu!!

Fick pannkakor med sylt och grädde idag i skolan,
snacka om att äta för mycket och få ont i magen (a)
Efter skolan så hängde jag och Lovisa med Sanni hem,
chillade och kollade på hennes nya rum m.m. :)<3
Sen skulle Lovisa och spela, då gick jag och Sanni hem till mig.
Åt, kollade på tv, fixade hennes naglar
(skulle ha lagt ut bild, men ingen av bilderna blev bra..) m.m. ;)
När hon gått hem så fixade jag mina egna naglar också, men har inte hunnit ta överlack än,
så jag lägger in bild imorgon istället.
Nu kollar jag på film! Och imorgon kommer Alex :)

Puss & Kram ♥

Bild på oss från typ september!


Kommentarer
Postat av: TheGiirls ~

Hejsan !

Kolla gärna in våran blogg, dom vi nyligen skapat :D



Pussohej <3

2011-11-19 @ 10:59:42
URL: http://thegiirls.blogg.se/
Postat av: Sunny

Så söta ni är! :) Din blogg är jättefin <3



Besök gärna min och kommentera :D



Ha det bra!

2011-11-19 @ 11:12:15
URL: http://sunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0