Happy Halloween ;)

Heej!!

Åkte och hämtade Lovisa vid kl. 3 igår, sen så har vi gjort ett till videoklipp,
flummat, klätt ut oss m.m. :)<3
Och så har vi kollat på "Take me home tonight", helt okej, men "Crazy, stupid, love" som jag kollade på i fredags var lite bättre än den i alla fall ;) En stor kopp varm choklad till det också (a)
Sen så sov hon här, igen, och idag har vi mest chillat, varit ute osv. :)
Hon åkte hem vid lite över 3. Ikväll blir det nog att kolla på någon film!
Och imorgon efter frukosten så åker jag till Ellen, tror jag :)<3

Puss & Kram ♥

heheh.. ;)


Kommentarer
Postat av: deniseholmsten [ Foto, Illustration & Mode ]

Åh, nu är jag här igen! känns ju nästan tjatigt. tror detta är tredje-fjärde gången jag kikar in här idag! hihi ppuss på dig!

2011-10-31 @ 21:44:58
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Snygga =)

2011-11-02 @ 17:19:00
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0