Tranås :D

Helluu!!

Efter skolan åkte Madde, Lovisa och jag till Tranås, till Cheap Monday's lagerutförsäljning! :)
Köpte bara ett linne, men det är ju alltid något i alla fall ;)
Sen åkte Madde och jag hem till henne, åt och kollade på tv!
Efter det så gick vi till dansen, under ett giganstiskt paraply så att vi nästan flög iväg xD
Usch till regn och blåst.. fast lite kul var det allt ändå (a)
Nu har jag ätit och ska strax läsa min nya Frida-tidning!
Föresten så har Lovisas och mina kläder från h&m kommit nu :D Eller ja.. 2 av 3 grejer för mig,
det sista kommer senare :P Men jag lägger in bild imorgon ;)

Puss & Kram ♥

Linnet som jag köpte - 40 kr


Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

as bra med basplagg ju!

2011-10-26 @ 21:48:30
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/
Postat av: e

Jaha okej! vad ska du göra på ditt lov?puss!

2011-10-27 @ 14:23:17
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0