Läger! :D

Hejsan!!

Sammanfattning:
Har ju varit på drill-läger i Vadstena och haft jättekul! :D
Fast har fått en massa blåmärken och gjorde illa tummen som tydligen inte ville sluta blöda :P
Men jaja det är värt det ;)  
Har bl.a. lärt mig nya marschen och mellanmarschen, och lärt ut min dans till resten av drillen :)
Sen på kvällen så gick vi och köpte godis, sen så var det tipsprommenad, körde 5-kamp och så
kollade vi på bilder från Tallinn-resan :)
Sen så gick vi till stan m.m. och sov sedan i en gymnastiksal (a)
Och har lärt känna några lite bättre, najsigt!

Frida, jag och Hanna :)

Ohhh seriöst.. ;D


Och någon frågade om jag använde mallar när jag fixar naglarna, svaret är neej!
Jag brukar använda smala penslar :)

Puss & Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0