Lördag!

Hejhej!!

Idag har jag chillat, dansat och drillat. Drillade gjorde jag ute i solen eftersom det var så skönt :)
Sen på eftermiddagen kom Ellen hit!
Vi har snackat, varit ute, flummat, lagat tacos, kollat på tv, och ja vi har haft jättekul :D ♥
Nu kollar jag på tv och äter chokladpudding med grädde. Filmen jag kollar på heter The Eye.
Den är inte särksilt bra, men har sett en annan version av den tidigare som var mycket bättre!
Imorgon är det marschövning och sen ska jag va med Frida :)

Bilder på mig och Ellen från sista dagen i skolan innan lovet. Snyggt osv, haha ;)


Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv; oj hahah, du är sjukt duktig!! :O

2012-04-15 @ 18:27:33
URL: http://louisesigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0