Mitt 2012 - sammanfattning

 
 
Var på upptaktsläger med drillen. Fotade vattendroppar. Förbättrade nagelmålningen. Fotade vinterbilder.
 
 
 
Fyllde 15 år! Fick conversen på bilden pga att kineserna skickade fel, men det gjorde inget. Dansen började igen. Var med i Kicks nageltävling och vann!
 
 
 
Fick tandställning på nedre raden. Vädret blev fint. Läste en bra bok. Var och lyssnade på Ulrik Munther i Linköpng med Madde.
 
 
 
Konsert med MUMK. Målade påsknaglar. Uppträdde med dansgruppen i Mjölbys galleria. Fick mina akrylfärger. Drillade på valborg.
 
 
 
Solade en massa. Pappa virkade en väst till mig. Målade blommor med akryl. Fick en UV-lampa. Sydde en kjol. Lovisa och jag gjorde Bilparty. Gick tamburmajor. Praoade på en nagelstudio i Linköping. Gjorde studentnaglar.
 
 
 
Var på läger med klassen. Hade dansuppvisningarna. Målade skolavslutningsnaglar på flera. Var med i tidningen. Slutade åttan och fick sommarlov. Midsommar. Läste bästa boken. Vann O.P.I's nageltävling.
 
 
 
Var i Schweiz/Tyskland med drillen och ungdomsmusikkåren i 10 dagar och hade grymt kul. Var i Varberg en vecka med familjen, mycket sol och bad. Blev fotad av Lovisa.
 
 
 
Var på skänningemarken. Upprtädde (dansade) i parken flera gånger. Blev fotad igen. Skolan började. Var på Rix Fm festival. Målade bröllopsnaglar.
 
 
 
Hade upptaktsdagar med drillen. Fick mina efterlängtade spetsshorts. Klippte Maddes lugg. 
 
 
 
Köpte ny mobil. Tjejkväll hos Madde. Firade Lovisa. Fick hem klassbilden. En av de finaste nageldesignerna jag gjort. Fotade med Sanni.
 
 
 
Var på halloweenfest hos Mikaela. Praoade på Bik Bok. 40-årsjubileumskonsert med drillen. Döpte vår dansgrupp till Joy och upprtädde på Vi Finns. Såg Breaking Dawn part 2 på bio. Var på fest med Madde, Ellen m.fl. 
 
 
 
Fotade till skoluppgift. Bakade pepparkakshus. Hade julkonsert. Började umgås mer med Ellen. Spelade volleyboll. Dansade med klassen, kolla här. Öppträdde på öppen julscen. Hade mini-julafton med Lovisa. Firade jul med familjen. Alex och jag gjorde slut men är vänner. Och idag är det nyårsfirande som gäller.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: olivia

älskar din blogg!

2013-01-01 @ 12:33:17
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0