Nationaldagen

Hejsan!

Bloggade inte igår eftersom jag var på läger. Och när jag kom hem därifrån så var det ju snart
dax för dansuppvisning! Den gick jättebra, förutom att ridån inte gick upp förrän nästan i mitten
av en låt så att vi missade början. Kul...
Bilder kanske kommer någon gång i framtiden ;)
Idag var jag och drillade, först i Skänninge och sen i Mjölby, roligt!
Råkade också få syn på en tjej som jag dansade med för några år sen. Så vi pratade en stund, 
vilket var trevligt!

Blommor som jag fick igår ♥


Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Jag är mitt i ett bloggbyte och behöver veta om du följer mig på Bloglovin. Gör du det? Om jag inte får något svar kommer jag tyvärr ta bort dig från Bloglovin. Tacksam för svar!

2012-06-07 @ 10:51:57
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0