Lösnaglar

Heej!!

Rätt så chill idag i skolan faktiskt, gjorde inte så mycket "vettigt" ;)
Efter skolan så kom Frida hem till mig för att jag skulle måla hennes lösnaglar!
Så det började jag med. Sen vid klockan 6 så åkte vi upp till parken för att jag skulle uppträda
(alltså dansa) med Sara, Fanny och Fanny, vilket gick bra.
Efteråt så stannade vi där och var sociala, trevligt värre :)
Vid halv 7 så tog Frida bussen hem, och hon lämnade lösnaglarna så jag har målat mer på dem.
Har bara överlack kvar nu!

Fransk med silverprickar (mobilbild)


Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: ohja! :)

2012-06-11 @ 22:04:50
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Frida

Dem blir jättefina, tack så jättteeee mycket att du ställde upp och målade dem! :) ♥

2012-06-12 @ 11:52:56
URL: http://fridagustawsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0