It's Friday :D

Heej!!

Började dagen i simhallen med klassen, den här fredagen också!
Och efter 3 lektioner till så slutade vi.
Då hängde Sanni och Lovisa med mig hem! 
Vi har fotat, spelat "Kurt Olsson"-spelet m.m. och haft jättekul :D ♥
Sen skulle Lovisa spela, så efter det har Sanni och jag fikat, snackat en massa 
och gått en promenad! :D
Nu ska jag kolla på en film, ha en trevlig kväll allihopa! 


Med det här collaget förklarar jag spelet lite snabbt, och ja, det är mjöl ;)

Och den här bjuder vi på, hehe ;)

Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej, jag bara undrade :) En annan fråga; Har du någonsin provat ögonfransförlängning? Och i så fall, fungerade det och vilket märke var de? :) Kram!

2012-03-10 @ 11:23:08
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej, jag har fått hem sånt och ska prova, så kommer jag recensera det senare i min blogg.:) Nåja, ska du kolla Melodifestivalen ikväll då? Någon faovrit? Själv ska jag kolla, men har inte sett ett enda avsnitt hittills :p Kram!

2012-03-10 @ 19:12:57
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0