Nail Care Center

Tjenare!!

Idag har jag varit i Linköping och praktiserat på Nail Care Center!
Har varit riktigt roligt, längtar efter att få åka dit igen :D

Först så målade jag tippar som hon ska använda som prover!


Efter det så kollade jag på när hon, min handledare, fixade naglarna på några kunder :)
Sen gick jag till McDonalds och käkade!


När jag kom tillbaka så sorterade/städade jag bland nagellacken i en hylla!


På vägen hem så hade jag sällskap med brorsan!
Och nu har jag suttit och göttat mig ute i solen ett tag, hehe ;)

Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Ronjaa

Det ser ut som om du har haft en bra dag! :)

2012-05-22 @ 17:49:26
URL: http://iwasborrnthisway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0