Min vecka

 
Nu är min praovecka på Bik Bok över, vilket är sorgligt men ändå skönt!
Har haft jätteroligt, och personalen var toppen! Jag har fått göra en massa olika saker, typ allt förutom att stå i kassan såklart. Galga, larma och vika  kläder, vara i lagret, sortera smycken, städa, möblera om, bygga frontar, klä skyltdockor, rätta till kläder, svara på kunders frågor osv osv. :)
Har tyvärr inte hunnit blogga så mycket den här veckan, mina dagar har typ varit prao, träning och sen sova haha!
 
Nu har jag precis målat klart naglarna. Bild på dem får ni imorgon! 
Har fullt upp imorgon, har flera uppträdanden och även ett rep innan, men det ska bli roligt.
 
 
- googlebild -
 

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Tipsa om en stad jag borde åka till? :D

2012-11-10 @ 19:22:23
URL: http://sarahcarlsten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0