Skolfotot

 
Äntligen höstlov! Riktigt gött och välbehövligt måste jag säga :)
Idag i skolan så hade vi orienteringsprov. Jag kunde inte fullfölja det pga att min knä spökade rätt så rejält... riktigt typiskt! Men jag lyckades i alla fall få ihop till ett hyfsat bra betyg. Och ett stort tack till Rebecca och Joline för skjutsen!
På sista lektionen så hade vi ingen lärare = hela klassen lyssnade på musik och käkade gratis mackor ;D
Efter skolan så kom Lovisa hem till mig en stund. Vi satt mest och chillade, snackade. Mysigt :)
 
 
Gick tyvärr inte att göra den större
 

Kommentarer
Postat av: ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Söt!

- Ja allt är bra med mig :) Vad har du för planer för idag då?

2012-10-27 @ 22:40:08
URL: http://yingzieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0