På bättringsvägen?

 
Efter att ha legat sjuk hemma de senaste dagarna så ska jag försöka att ta mig till skolan imorgon. Får se hur jag känner mig imorgon när jag vaknar!
Det enda jag har gjort är att sova och kolla på tv, men det är ju så det blir. Missade drillträningen idag, men det var ingen dans igår, så jag slapp missa den i alla fall. Hatar att missa saker... till och med skolan haha. Känslan att ligga efter, om ni fattar vad jag menar?
Ha en bra kväll allihopa!
 
Bild tagen för ett tag sen.

 

Kommentarer
Postat av: Julia Wisniewska

svar: jag gör inte så mycket alls:)
Allt bra idag? KRAM!:D

2012-09-19 @ 16:21:29
URL: http://JuliaWisniewska.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0