Egypten ♥

 
Sent igår kväll så kom jag och mamma hem efter att ha varit i Egypten en vecka!
Vi bodde på Ibis Styles Hotel i Dahab och har haft det helt underbart :D
Vädret har varit toppen så vi har solat och badat en massa, men även lärt känna många nya härliga människor och också dansat en hel del! Och med dansat menar jag att badvakten lärde mig. Så vi dansade salsa, cha-cha m.m. typ varje kväll, vilket var skitkul :)
Har mycket mer att berätta men orkar inte skriva mer nu, så fler bilder och så kommer nog imorgon!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hej! Jätte fin blogg :D



kika gärna in på min blogg:)

2013-04-08 @ 19:15:07
URL: http://majsanrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0