Rolig långhelg!

 
I fredags åkte Ellen och jag in till Mjölby. Där kollade vi lite i affärer (köpte ett par träningstights) och satt ute i solen och käkade glass och pratade :) Sen på kvällen gick jag till Otto och flummade en massa haha ;)
 
I lördags dök Madde och Ellen upp väldigt oväntat när jag duschade och frågade om jag ville med ut i skogen och åka moppe och fota, vilket jag självklart sa ja till! Så vi var iväg i flera timmar och hade det roligt, och Sanni var med en stund också. På kvällen åkte Ellen och jag till Otto för en massa skratt!
 
Idag har jag varit ute på altanen och drillat och dansat nästan hela dagen ;)
Och så fixade jag naglarna nyss, visar imorgon!

 

 
Normalaste bilden som togs haha!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0