Today ♥

Hejhej!!

Kollar på tv, chattar, lyssnar på musik m.m. och ska kolla svenska läxan strax :P
Sen blir det drillen :D Fast Mikaela är fortfarande sjuk.. :(<3
Imorgon ska jag kanske va med Moa :D Annars får jag se vad jag hittar på ;)
Är ingen dans då btw, för vi dansade ju på lovet, tråkigt men rätt skönt ändå ;P
En lite creepy grej hände nyss föresten, skulle spara en grej, "döpte" den till typ
"hfdskzmchxn" och då kom det upp - "Filnamnet är redan upptaget" WTF xD haha ;))
Funderar föresten på att göra om designen på bloggen, vad tycks? ;)

Puss & Kram ♥





Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahahahahahaha, skummt att de va upptaget! :o ;DD <333

jag och mina örgon (blandning av öron & ögon) gillar bilden :DD <333

2011-03-15 @ 17:13:12
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahahahaha jaa eller hur :o ;DD <333

ja du är så duktig så ;)) mee too :DD <333

2011-03-15 @ 17:16:27
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0