Trött x)

Hejhej !!

Jag är skiiittrött, men då blir jag värsta flummig istället haha ;]
Men har precis kommit hem från dansen och har duschat, ska äta strax ;))
Aa, helt vanlig skoldag... hade sysljöld på elevensval, och vi stickar ju vantar,
smaarta som vi va råkade vi blanda ihop dom och sticka på varandras, haha fast kul ändå ;D
Nu ska jag väl chatta lite och kolla bloggar, och fixa lite tills imorgon, och då är det ju drill också :D
Fast stackars Mikaela är ju sjuk, och har varit det jättelänge, så krya gmn<3

Puss & Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, bra vi va ;DD fast vi har ju gjort lite fint på varandras, haha ;DD <333

uhhhmmmm, om ja har rätt är bilden tagen på mitt rum? :DDD ;DD <333

2011-03-07 @ 19:33:00
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha klaaart ;DDD<333

hahaha nae du har heelt fel host :DDD ;DD<333

2011-03-07 @ 20:02:25
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0