Flumdag ;D

Hallojj!!

På 70 min. rasten idag så gick Madde och jag ner till ica och köpte godis,
och sen gick vi och satte oss på vårat vanliga ställe och var väldigt normala.. (a) ;))
Sen så hade vi bild, och jag ritade en skum liten gubbe och skuggade den haha x)
Efter skolan så hängde jag med Lovisa hem, vi har fluuummat, gjort chokladpudding,
suttit vid datorn och sen gosat med katterna ;D<3
Och för den som undrar så, om man räcker ut tungan åt en katt...
Så får man räkna med att få katthår i munnen... intressant va? Var tvungen att prova xD
Dom har klippt Lovisas får nyligen, och på vägen hem så kollade jag i en hage och tänkte:
"Dom där fåren är visst också klippta, sen upptäckte jag att det var kor.. xD (a)

Puss & Kram ♥


Madde tyckte att ja skulle ta ett kort när hon låtsas-ramlade.. typ en sek. efter att jag tog bilden så ramlade hon baklänges ner i backen xD

Kommentarer
Postat av: Lovisa

kattslickaren.. (a) ;))<333

haft de bäst som vanliiigt bästavän!! :DD<333

(välkommen åter till hemmagjordakyrkan..)

2011-05-05 @ 20:05:10
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

hehe (a) ;))<333

klaaart bästavän!! :DD<333

(hahahhaa...)

2011-05-05 @ 20:14:37
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0