Monday ♥

Hellluu!!

Sprang spåret på idrotten idag, gick inte lika bra som förra gången, tror jag, bara för att dem tog tid säkert, haha (a) Nemen vi fick bra tid, typ, sprang med lovisa och alex ;))
Och på syslöjden gjorde jag ett och ett halvt armband, duktigt, nej... ;)
Fast jag var inte ensam om att bara göra det *host* lovisa ;D
Sen hängde hon med mig hem, så har vi flummat och snackat i skype (a)<3
Efter det så skulle hon spela i parken :P 
Och nu ska jag göra klart svenskaläxan, och sen dansa lite och duscha, är ju ingen dans idag :P
Men imorgon blir det ju dans för hela dansskolan, kuuligt (a)

Puss & Kram ♥




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Duktiga på att springa spåret, jadåå x) <333

Vi har haft det bäst som vanligt, det är sjukt hur mycket jag älskar min bästavän!!! <3333

2011-05-23 @ 21:44:54
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha klaaaart x)<333

aa som vanligt!! (a) älskar dig massor bästastevän!!!<333

2011-05-23 @ 22:22:34
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0