Tisdag!

Hejhej!!

Så gött väder det har varit idag då :D Smart som jag är så tog jag jeans.. (a)
Har varit och dansat, och det blev föör varmt ;P
Sen så åkte jag direkt till drillen, vi var ute, och det gick bra,
fast har nog bättrat på mitt stora blåmärke på armen lite ;))
Förut i skolan på syslöjden så broderade jag, men några frågadge hur man gör armband,
så hjälpte mest dom istället (a)
Sen på svenskan redovisade lovisa och jag vårat arbete om en grekisk gud x)
Engelska provet.. det var massa saker som läraren inte hade sagt till oss att plugga på, tack.. :o
Och nu är det bara en skoldag kvar, sen långhelg! :D Men nu ska jag duscha :P

Puss & Kram ♥

Not today (a)



Kommentarer
Postat av: Anonym

dummmmmmmmmma lärareeeeee! :@

2011-06-01 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0