Valborg!

Tjenare!!

Har varit och i Mjölby och drillat. Först marscherade vi och sen uppträdde vi till vårat Grease-medley 
och 2 andra låtar, och jag är faktiskt nöjd!
Sanni hängde med dit, så efteråt så var jag med henne och Alex ett tag! :)
Nu är jag hemma och äter kakor, haha ;) Och jag ska snart sova för det är vårväckt imorgon.
Så jag ställer väckarklockan på tjugo över fem för att åka iväg och drilla. Och dessutom så har vi 3
spelningar imorgon, så jag blir borta länge ;)

Här är musikkårskortet för i år! Ser ni mig? Nae för bilden är så liten ;)
(Psst... åttonde från vänster längst ner)


Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: TwoGiirls!

-Önskar dig en fin start på månaden!



/Zahraa =)

2012-05-01 @ 10:49:18
URL: http://twogiirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0