Rix Fm festival i Linköping!

 
Idag efter skolan så hängde Lovisa med mig hem! Sen åkte vi på Rix Fm med Sanni, där vi även umgicks med Moa, Amelia, Mikaela, Madde och Ellen. Tack tjejer för en awesome kväll! ♥
Och något mer som var awesome var artisterna och uppträdandena! Eller räcker det med att säga att jag är hes och har ont i fötter och ben? haha ;) Men att jag är hes har nog också att göra med att vi sjöng loss rejält i bilen på vägen dit och hem, hihi :D
Jag lyckades fånga en sån där fräsig ring som blinkar i en massa färger, stolt..
Stannade även och käkade på donken efteråt!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise - Elsalouise.blogg.se

Fin blogg!! :D

2012-08-25 @ 12:03:02
URL: http://elsalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0