Lovisa gästbloggar

Idag fyller Olivia åååååår! Jag själv började dagen med att skriva ja må hon leva (ALLA 4 VERSER) och flera andra sms till Olivia, hoppas hon blev jätteglad.
Hon fyller 15 vilket är halvvägs till 30, vilket är halvvägs till 60, hon blir snart pensionär ju?!?!?
Vad hon har gjort idag har jag inte alls koll på, jag har iallafalll varit hos mormor och morfar. Saknat min bästavän och sådär.


Men är iallafall såhäääääär glad för att jag har världens bästa vän. Eller nej såhääääär räcker inte utan mer SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR gånger hundra miljoner. 
Hon är världens bästa människa, det går inte att säga något annat. 
Vänner för livet.
Vi har samma humor, den humorn är nog en av de konstigaste som existerar.
ÄLSKAR DIG GALET MYYYYCKEEEET ♥


Kommentarer
Postat av: evelina

Jätte fin blogg:)

har du gjort idag??



följa varann via bloglovin?:)

2012-02-18 @ 21:44:48
URL: http://poniiriders.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pensionär r ju snart 75 ;)

2012-02-18 @ 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0