5 konstiga sanningar om mig

 
1. Jag säger förlåt till spindlar efter att ha dödat dem.
2. Pratar i sömnen ibland, och brukar då vakna av att höra min egen röst.
3. Jag är beroende av att måla naglarna, jag måste.
4. Min tandställning gör så att jag bara kan bita ihop med en enda tand.
5. Att gå ensam utomhus i mörker är inte läskigt, men kan vara inomhus...
 
Någon som känner igen sig på något? (a)
 
Det här onödiga inlägget beror på att jag försökte jag några tidinställda innan jag åkte,
så här får ni några konstiga bilder från lägerskolan som jag inte har visat ;)
 
Ellen och Lovisa tjatar alltid om att jag ska klia med naglarna...
 
Vi ramlade någon sekund efter bilden togs pga Lovisa ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

Vill/behöver du ha fler läsare till din blogg? Va med och tävla om dagens blogg på min sida! :) 

2012-07-16 @ 20:58:32
URL: http://www.nattstad.se/Miikkah
Postat av: linda

hejsan! vilken fin blogg du har :) allt bra? :)

kram!

2012-07-17 @ 07:12:14
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0