gästbloggning

Hejsanhejsan, nu ör det Lovisa här igen! Har inte hört något från Olivia sen det förra gången, så nu tänkte jag försöka skriva ett inlägg heeeeelt själv!!!! Men vad ska man skriva om egentligen på någon annans blogg? Kan berätta om Olivia, hur jag känner henne.

-Hon heter Olivia även fast jag alltid säger "duuu!!!" (så när jag säger Olivia säger hon "SA DU NYSS MITT NAMN?")
-Hon ÄLSKAR apor och vill ha en egen apa 
-Det krävs mycket för att hon ska missa att dansa eller drilla, mycket = MYYYYYCKET
-Hon har någon superkraft som gör så att hon orkar platta håret i en halvtimme varenda morgon, jag orkar ju knappt locka det i en kvart eller fläta det på knappt fem minuter?
-Har ännu en superkraft som gör så att hon aldrig slänger kläder över halv golvet. (DEN VILL JAG MED HA!!)
-Får alltid klia/massera mig (och tusen till???) på ryggen/armen/i nacken med sina naglar

 
-HON ÄR DEN BÄSTA VÄNNEN MAN KAN HA! Om jag inte hade henne, vad skulle jag då ta mig till? Har redan lovat att bjuda på sockerkaka när vi är gamla och sitter i varsin gungstol och stickar liksom. Vi har samma, väldigt konstiga humor och tänker ofta på samma små detaljer som inga andra ser. 
Aldrig någonsin i hela världen skulle jag vilja förlora dig, inte ens om någon erbjöd mig hundra tusen miljoner!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0