Julklappar (L)

Hejhej !

Ska väl skriva allt jag fick i julklapp med ;))

♥ Xperia X10 mini
♥ Trippeltång
♥ Peengar
♥ 20 two-way nagellack
♥ 3600 nageldiamanter
♥ Presentkort
♥ Klocka
♥ Godis
♥ Handduk

Glömde säkert något ;D



nagellacken, dom är MYCKET finare i verkligheten ! dom ser lite skumma ut på bilden ;)



trippeltången, har inte provat än men ska snart, senast till nyår ;)



haha dom ser också lite skumma ut i camen ;) askarna blänker ju också :P finare irl ;))



mobilen, älskar den (a) <3

Orkar inte ta kort på resten ;DD


Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: madde

Jag har ett likadant kardinal i guld :)

2010-12-28 @ 15:00:37
Postat av: Anonym

Nagellack*

2010-12-28 @ 15:03:15
Postat av: Olivia

okej :) nt för att jag fattade vad du menade men okej ;))

2010-12-28 @ 16:05:02
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jaha nu fattade när ja såg att den andra va från dej med, jag trodde att någon menade att jag hade stavat fel ;D x)

2010-12-28 @ 16:08:04
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0