"gästbloggii"

tjenatjena!
Nu är de ju inte Olivia, utan jag, Lovisa.
ska nämligen göra ett inlägg här! (a)

fast om vad har jag inte klurat ut än, hehe..
JO.. jag har ätit årets första glass utomhus. nån cornetto med kola & choklad, gooooott (y)
och föressten så vet ja inte om de stavas sådär, men ja hoppas man fattar.. ;)

nu kan ja berätta lite fint om denhär tjejen:
min bästavän alltså, Olivia Maria Carlsson. hon är sjuksjukt bäst, alltid snäll & rolig.
har galen humor, precis som mig, och hon förstår mig alltid.
finns verkligen INGEN lika bra i världen som henne, det kan jag lova!
duktig är hon med, städat rum på bilden, och om man kollar riktigt noga ligger matteboken på skrivbordet. ;) tillbaka till de andra. hon är så obeskrivligt underbar att de är sjuukt, är så lycklig att vi känner varandra, och att hon är min bästavän.

vi lärde känna varandra i somras, i slutet av juli började vi chatta på msn, samtidigt som hon va på gotland. sen började vi smsa massor, och sen en dag träffades vi på riktigt, hos mej. (27 Augusti står de i hennes almanacka ;D) vi hade ju kommit i samma klass med, perfeeekt :D dagen efter att hon varit hos mej sov ja över hos henne, och ja boooorde ha en bild, waiiiit.. ;)
haha, fint ;))
aoo, sen började skolan, och sista januari finns första bilden som de står "bästavän" på, haha xD

jaoppi, nu ska ja nog inte skriva så mke mer, haha xD
älskar dej obeskrivligt bästavän, föralltid ♥

Kommentarer
Postat av: Frida!

Vill du bli länkad i ett inlägg?

Svara rätt på "who is it".

Kram :)

2011-04-07 @ 17:40:06
URL: http://fridagustawsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Naaaw!!! gööllig du är bästaste vännen i världen! Älskar diig sjuukt mycker forever (a):D<333

HAHA mattebok... xDDD<333

2011-04-07 @ 17:48:55
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hihi, älskar dej mer än massor föralltiid (a) :D<333

hahahaha, jaa... xDDD<333

2011-04-07 @ 17:57:46
URL: http://lllovisaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0