Funny day (a)

Hejhej!!

Lovisa sov ju här inatt, idag har vi varit ute, ätit en massa bär hehe (a)
Kastade upp dom i luften och fångade i munnen, eller lovisa sträckte ut tungan istället... ;)
Och så hittade vi en rolig hemsida och spelade en massa japanska spel xD
Och vi filmade när vi spelade ett av dem.. jätte koncentrerade x)
Btw, när vi skulle borsta tänderna så badade en blomma i handfatet så vi använde badkaret istället, intressant va? haha ;) Och så kom vi på att hon, jag och madde är dom 3 musketörerna,
men sen så ändrade vi oss till dom 3 muskelamatörerna ;D
Sen kom Alex, och efter ett tag följde vi Lovisa upp till stan för hon skulle hem,
och nyss åkte han också ;P<3
Nyss la jag ett lock på en nattfjäril för att den skulle sluta flyga omkring, och efter ett tag ser jag locket och tänkte "vafan ligger det ett lock där för??" kort minne... ;)
Haha lite konstigt inlägg.. (a)

Puss & Kram ♥

Från i vintras/våras ;)





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hihi jag är bäst på att fånga bär.. host ;) <333

Hihi du meeed kort minne! (a) <333

Vad superkuuul vi haft! Saknaj dej jeeedaaan :( <333

2011-07-27 @ 00:40:08
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

hihi klaaaart ;)<333

höhö (a)<333

Håller med!! Saknajj daj meed :( ses imorn :D<333

2011-07-27 @ 10:31:14
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0