Johannamarken!

Hejsan svejsan!!

Lovisa sov ju här inatt, gick upp vid halv nio, nio nån gång och åkte till Ödeshög vid tio,
för att gå på Johannamarken :)<3 Köpte bara godis, remmar, men det va kul ändå ;D
Vi gick runtruntrunt, sen blev vi trötta och satte oss på en trappa med bra utsikt.. (a)
Sen så träffade jag en massa släktingar också som var längesen jag såg,
och några jag aldrig träffat förut, och det är ju alltid kul :D
Btw, det gick förbi en tjej, och efter det sa jag till Lovisa "jag kände igen henne, jag sa hej,
vem var hon?" Haha smart xD Och så fick jag en ny kompis, väldigt trevlig va han,
eller vad säger du om det Lovisa? ;D
När jag kom hem målade jag mammas naglar, kanske lägger in bild nån dag :)

Puss & Kram ♥




Kommentarer
Postat av: Lovisa

aa trevliga kompisen med rutig tröja.. xD <333

DU HANN TA KORT PÅ DITT GODIS! :o ;)<333

2011-07-28 @ 22:22:11
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

gul och svart rutig tröja.. xD<333

jaaa! det finns fortfarande kvar :D utanför magen ;)<333

2011-07-28 @ 22:32:28
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0