Trööött (a)

Hellluu!!

Hade en jätterolig dag på Liseberg igår :D<3 Hann åka det mesta av det jag ville i alla fall ;P
Så himla varmt det va då, trodde nästan att jag skulle dö ett tag ;)
Nu är jag jättetrött, och Lovisa har precis åkt hem, Madde skulle ju också ha sovit här men hon mådde inte bra så hon åkte hem inatt :P Och jag somnade nog inte förrän typ 3 ;P
Men aa, snacka om att det va flummigt på bussen när vi skulle åka hem, sååå kul haha ;D
Jag tog typ inga bilder, men det gjorde Madde,
och hon kommer nog lägga in dom på facebook snart (a)
Men nu ska jag ut i solen lite, bloggar nog ikväll ;))

Puss & Kram ♥






Kommentarer
Postat av: Lovisa

apa att vi knappt tog nåra bilder på oss :o <333

fy vad trööööööött jag ääääääär, apa på det med.. (a) <333

2011-06-04 @ 13:12:58
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

apppa på bådeoch :o (a)<333

2011-06-04 @ 23:26:14
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0