Älskar min bästavän!!

punkt slut (a) Lovisa hääär!
hehehhehehe, nedåååå, inte punkt slut, men ska egentligen inte blogga här nu, men ja ville juuu :]
hjälpte henne med bloggen, den va helt cepe, typ massa problem med blogg.se i helgen..
visst hade hon gjort ett fint gästinlägg på min blogg? svar JA!! :D

fattar inte hur de går att sakna nån så mycket, vi såg inte på 3 dagar och ja höll på att dö?
tänk i sommar när först ja ska till litauen i nästan en vecka, och senare hon till estland i en vecka??!?!??!
kommer dö då, sms kanske är jättedyrt, åfan kommer inte klara de juuu :((
kan inte klara mig utan henne, vad skulle jag göra om hon inte funnits?
och hur kunde ja leva innan ja träffa henne?
det är seriöst den bästa, gulligaste, snällaste, roligaste, underbaraste, mest älskade människan i hela universum och lite till. hon vet det mesta om mig, den enda som gör de.

vi är så lika man kan bli, kan avsluta varandras meningar, och förstå vad den andra tänker.
och om hon är ledsen, de är så hemskt. då blir JAG det för att hon är de.
är så rtfghjirdgyhujiuytghiuyghjkiouyghjiuhjbmnjuhjnmjyghbjiuyghjklouygthjkloiudyjk-lycklig för att hon VILL va med mej. för lilla jag, jag är inget speciellt? en vanlig människa bara?

och jag som inte ens skulle blogga här... (a)
Hejdåååååå //Lovisa (a)
mestbästföralltid


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hehehhee, och ja som inte ens skulle blogga.. x))) <333

2011-05-10 @ 09:30:02
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahahah gulligt ;DD<333

2011-05-10 @ 09:32:08
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0