Drillat :)

Tjenare!

Dumma engelskaläxa.. -.- Försört hela min eftermiddag och kväll, eller inte riktigt, för har varit
i Mjölby och drillat ;) Och så har jag ju hunnit duscha, äta osv. såklart, fast Lovisa kunde inte
hänga med hem pga det ;P
Men iaf, var med Madde på hemkunskapen idag och vi lagade grillad kyckling med ris och
currysås, och det blev faktiskt gott :)
Hon och jag sprang spåret tillsammans på idrotten också.
Imorgon har vi matteprov också, har knappt pluggat men ajja det går nog bra, och så ska jag
gå upp lite extra tidigt för jag tänkte locka håret (a)

Puss & Kram ♥

Bildbrist.. haha nytagen i alla fall ;)



Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om smycken, ljuslykta och personlig almanacka! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar.



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :).



Om du inte vill ha såna här kommentar så ber jag så hemskt mycket om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié

2011-09-28 @ 00:18:47
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: MW

- Haha tackså mycket :)

2011-09-28 @ 12:48:31
URL: http://showerfreesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0