Lördag ♥

Tjenare!

Sov ju hos Ellen inatt, eller var ju vakna halva natten, och så vaknade vi vid halv 9 typ, 
så jag är skittrött nu, haha, och Madde sov ju också där :)
Vi åt frukost ute i solen på altanen, härligt! Och sen lite senare åt vi av chokladpuddingen
som blivit kvar, haha (a)
Sen kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till Lovisa, köpte en stor godispåse till henne
på vägen dit också ;) Men det var så himla skönt att se att hon mådde bättre och
hade färg i ansiktet igen osv. :)
Vi var ute en stund, och så har vi mest chillat ,kollat på tv och suttit vid datorn. Och sen så såg jag hennes rum, bombnedslag... så efter att jag tjatat en stund så lät hon mig städa, hihi ;)
När jag kom hem så klippte och filade jag naglarna, började måla också,
men ska måla klart imorgon :P

Puss & Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Lovisa

gud jag dör du är den underbaraste människan som någonsin levt ska du veta, att jag har dig betyder allt!!!<3333333333333333333

2011-09-24 @ 23:25:16
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

du är väldens bästa!!! älskling vi för alltid!!! <3333333333333333333

2011-09-25 @ 10:33:59
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0