Marschövning

Hejsan!

Var på marschövning i Mjölby idag, har alltså drillat :)
Hade hoppats på att vi skulle kunna vara utomhus, men det blev såklart sämre väder tills vi
skulle börja...
Efteråt så följde Frida med mig hem! Vi har fikat, spelat spel, snackat, käkat grillat m.m.
Och så har jag målat hennes naglar. Har haft jättekul :D ♥
Hon åkte nyss hem, och nu ska jag duscha och sen tvinga mig själv att plugga lite engelska!

Hittade bara gamla och konstiga bilder på mig och Frida, så jag lägger upp den här där Hanna
får vara med på ett hörn också ;) 

Och här är Fridas naglar som jag målade!


Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad bra du är på att måla naglar , jättefint blev det :)

2012-04-17 @ 11:28:47
URL: http://powderpink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0