Har anmält mig!

 
Har ju inte bloggat på några dagar, men jag har haft fullt upp med skola, träningar och plugg! Och har jag anmält mig till öppen julscen i skolan då jag ska drilla. Så jag har lagt ner en massa tid på att hitta på ett drillprogram också, är nästan klar :)
 
Idag efter skolan så gick jag till farmor och fikade med pappa och Lukas. Sen gjorde dom korv, och jag flummade med Lovisa som också kom dit efter en stund!
Nu har vi käkat och ska strax kolla på Fired up. Har sett den typ 5 gånger innan, men den är bra haha.
Lovisa sover här inatt och imorgon åker vi till Linköping!
 
 
Åhh vill ha sommar, fast det är ju mysigt nu också förstås!
 
Fired up - "gammal" men rolig film
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0