Monday :)

Hejhej!!

Efter skolan idag var det dags att säga hejdå till några kompisar som flyger till Frankrike
inatt och ska vara borta en vecka. Kommer sakna dem!
Sen gick jag hem, var ute i det fina vädret en stund. Efter det åkte jag till dansen :)
Nu sitter jag och kollar på tv, men ska strax göra en hallonmilkshake och läsa lite i "Cirklen"!
Imorgon har vi studiedag, härligt värre! Fast jag måste plugga till två prov...
Men på kvällen är ju modevisningen som jag ska vara med i :D


Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: jewelry and agony

Hej!

skulle du kunna göra mig en tjänst och kolla på mina egengjorda smycken och säga vad du tycker?

kram

2012-03-27 @ 14:47:57
URL: http://jewelryandagony.blogg.se/
Postat av: Elina - sv Olivia

Åh okeej :( Lägger du ut dem någonstans eller har du dem bara själv? :)

2012-03-27 @ 23:24:39
URL: http://shitsure.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0