Beautiful sunset!

Heej!

Hade författarbesök idag i skolan, så vi hade bara en vanlig lektion!
När jag kom hem så pluggade jag lite. Sen åkte jag till dansen, men när jag kom dit så
fick jag höra att det var många som inte kunde komma, så det blev inställt.
Så jag fick åka hem igen, tråkigt :(
Hittade på lite drill här hemma med mamma istället ;)
Imorgon efter skolan blir det att åka in till Mjölby och prova kläder inför nästa vecka när
jag ska gå mannekäng, sen träffa Alex och drilla!

Oredigerad bild från igår kväll.

Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Melissa - I´m not what you expected!

Hoppas du får en lugn skön kväll :)

Och att du vaknar till en snöfri tisdag ;)

2012-03-19 @ 21:46:14
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Ingela

Så himla fin bild det blev!

2012-03-20 @ 14:51:24
Postat av: Melissa - I'm not what you expected

Kul att manekänga :) kommer de upp bilder från de sen? :)

2012-03-20 @ 21:47:18
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0