Flumdag med Lovisa, Madde och Sanni!

Tjenare!!

Efter frukosten så åkte jag och Sanni till Madde. Vi tog med oss filmkameran ut och gick runt och
spelade in en massa knäppa videor, kanske lägger upp det någon dag ;)
Sen kom Lovisa! Då lagade vi mat, något tacos-liknande och sen pannacotta till efterrätt. Mästerkockar!!
Efter det så gick vi ut och filmade lite till, haha ;D

Nu är Lovisa och jag hemma hos mig! Vi har käkat kinamat och ska strax kolla på "The Vow".
Och hon ska sova här inatt :D
Förut spelade hon och jag in en film också, har lagt upp den på youtube, men länkar den imorgon.

Här har ni i alla fall en bild som ledtråd till vad vi har gjort!


Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0