Portkod 1321

 
Idag har vi haft elevens val hela dagen, men det jag skulle ha egentligen var inställt. Så därför pluggade jag lite so inför provet vi har på fredag. Och har haft rätt så trevligt idag ändå!
Sen så har jag varit på drillträning. Roligaste gången på länge, men varför vet jag inte haha ;)
 
Nu har jag kollat på de två sista avsnitten av Portkod 1321. Så himla bra serie och så sorligt att den är slut :(
Så nu är det bara att hoppas på en uppföljare!! Är dessutom galen i introlåten får tillfälle haha.
Imorgon har jag studiedag, så då drar Sanni och jag in till Linköping. Ska försöka hitta lite julklappar!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh vad skönt! Jag har två lektioner, sen ska jag köra en klasskompis till herrljugna sedan hämta paket i vänersborg och sen åka till stallet haha :)

2012-11-27 @ 21:58:35
URL: http://byfia.com
Postat av: nathalie

Hej där :)

Vad har du för planer inför nyår ?

kram

2012-11-28 @ 00:22:38
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0