Ombre nails!

 
Sedan jag kom hem har jag träffat kompisar och chillat! 
 
Träffade Otto för att säga hejdå innan han åkte.
Och så hängde Sanni med mig till Mjölby på Broarnas dag där jag uppträdde med drillen. Dit kom även Madde efter en stund. Tyvärr började det regna så att vi inte kunde fullfölja hela uppträdandet...
Efteråt åkte jag hem till Ellen för att säga hejdå till henne med :( Vi flummade, åkte epa och så hjälpte jag henne att packa och stannade där hela kvällen. Saknar henne redan!!
 
Igår drog Sanni och jag iväg på en springtur.
Efteråt åkte vi hem till henne, bastade, åt och hade det gött!
Sen åkte vi vidare hem till mig, kollade på "Safe haven" och så sov hon här :)
 
Idag på eftermiddagen tittade äntligen solen fram!!! Bikinin åkte på direkt ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0