Ulrik Munther-konsert

 
Igår efter skolan åkte jag, Lovisa, Madde, Moa och Amelia till Linköping för att ställa oss i kön till Ulrik Munthers konsert. Madde och jag gick ur kön lite för att shoppa och köpa med oss mat till de andra ;)
Ulrik var grym! Och under konsertens gång så fick jag chansen att krama honom, han höll fram micken till mig så att jag skulle sjunga och så tog han min hand en låång stund hihi ;)
Dessutom stod vi längst fram!

Idag efter skolan åkte jag och tog spruta och sen var jag med bästa Ellen tills det var dags att åka på dansträning :D
Om några timmar skjutsar pappa in mamma och mig till Arlanda så bär det av till Egypten!!!!
(kommer några tidinställda inlägg)


 
Hinner inte lägga upp fler bilder nu... Kommer nån annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0