Valborg & lite nya grejer

 
På valborg var jag i Mjölby och uppträdde med drillen på kvällen! Sanni hängde med dit och gjorde mig sällskap :)
Igår gick jag upp vid fem för att bege mig till Mjölby igen för mer drill, den här gången vårväckt, alltså marsch plus konsert!
Och lite senare upprepade vi nästan samma procedur igen fast på ett annat ställe. Det blev filmat så vi får se om det kommer upp på youtube så att jag kan länka det ;)
 
Köpte lite grejer i måndags som jag har glömt att visa, så här är det! Har även fått hem en freebra som jag skickat efter för att ha under min avslutningsklänning (som har öppen rygg).
 
 
2 par höga jeans - Vero Moda // Halsband - H&M
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; åh tack! hoppas du vill stanna och fortsätta läsa min blogg!!

2013-05-02 @ 22:58:50
URL: http://www.sofiiaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0